Підтримка 24/7(093) 797 25 25

або

Почати користуватися Особистим кабінетом дуже легко - увійдіть через браузер або завантажте додаток для iOS/Android.

Для входу в Особистий кабінет використовуйте:

  • номер телефону/номер договору/логін або електронну пошту + пароль;
  • свої акаунти в соціальних мережах (Apple ID/Google/Facebook);

В чому різниця між

Image 1
Оплата послуг - це сплата за користування тарифним планом. Якщо ви хочете продовжувати користуватися тарифом, змінити тарифний план або підключити додаткові послуги, потрібно обов'язково зробити оплату послуг.

Оплатити послуги можна за допомогою коштів на балансі або з платіжної картки.

Отримуйте бонуси при оплаті на строк від 3 місяців.

Image 2
Поповнення балансу - це спосіб додати кошти на свій баланс для подальшого використання. Ви можете використовувати їх для оплати інтернету, телебачення або додаткових послуг.

Поповнити баланс просто - ви можете обрати зручний для вас варіант.

Ми пропонуємо скористатись:

  • банківською карткою або скретч-карткою через особистий кабінет;
  • терміналом (список терміналів можна подивитися тут);
  • поповненням через Monobank, Privat 24, PUMB за номером договору.

Забули поповнити баланс?

Нагадуємо, що першого числа кожного місяця абоненти, які не здійснили оплату, автоматично отримують можливість скористатись програмою лояльності "+7 днів".

Image plusSeven

Втомилися пам’ятати дати всіх оплат?

Активуйте послугу "Регулярний платіж". Головне, щоб було достатньо коштів на банківській карті.

Важливо! Ніяких комісій при здійсненні платежів через Особистий кабінет.

Статистика платежів доступна у розділі "Платежі".

Всі квитанції про оплату надсилаються на вашу електронну пошту.

Image visaCard

Забули поповнити баланс?

Нагадуємо, що першого числа кожного місяця абоненти, які не здійснили оплату, автоматично отримують можливість скористатись програмою лояльності "+7 днів".

Image plusSeven

Втомилися пам’ятати дати всіх оплат?

Активуйте послугу "Регулярний платіж". Головне, щоб було достатньо коштів на банківській карті.

Важливо! Ніяких комісій при здійсненні платежів через Особистий кабінет.

Статистика платежів доступна у розділі "Платежі".

Всі квитанції про оплату надсилаються на вашу електронну пошту.

Image visaCard
changeService

Зміна сервісу

Якщо ви бажаєте змінити тарифний план, натисніть на кнопку “Змінити” в розділі “Ваші послуги” і можна буде побачити доступні тарифи на які ви можете перейти.

moreThanPlayer

Більше ніж інтернет

Звертаємо вашу увагу - надаємо додаткові сервіси до тарифів:

послуга “Фільми”, якщо у вас підключено BRIZ TV;
послуга “Статична IP-адреса”.

moreThanIp

Знижки, бонуси та акції

Нагадування

Отримуйте нагадування про оплату, новини, акції та інформацію про проведення ремонтних робіт за допомогою електронної пошти або Push-повідомлень.

reminderMail

E-mail сповіщення

reminderBell

Push інформування

yellowIcon

Зв’язатися з нами

Залишилися питання? Пишіть або дзвоніть нам!

Наша служба підтримки працює 24/7 і готова допомогти у будь-який момент.